19.03.2015

Trochę poważnie i trochę kulinarnie. O tym, że jeśli bardzo CHCESZ, wszystko jest możliwe. I przepis na to, jak PASZTET...* przerobić na CIACHO*

Trochę poważnie i trochę kulinarnie. O tym, że jeśli bardzo CHCESZ, wszystko jest możliwe. I przepis na to, jak PASZTET...* przerobić na CIACHO* Emotikon smile


Jak Muhammad Ali nienawidził każdej minuty treningu, ja... NIENAWIDZIŁAM KAŻDEJ MINUTY WUEFU Emotikon devil Jako dojrzewająca dziewczynka byłam bardzo zakompleksiona, cicha i nieśmiała, a już od pierwszych klas podstawówki przez kompleksy, każda godzina wychowania fizycznego wywoływała we mnie stres i poczucie, że jestem mniej sprawna i zwinna od rówieśników. Nigdy nawet nie próbowałam udowodnić, że jest inaczej. Nie zależało mi na tym, żeby dostać 5 z biegu na 60 metrów, lecz na tym, żeby jak najbardziej zasłonić skaczący biust. Na siłownię pierwszy raz poszłam w wieku 19 lat z przyjaciółką. Wtedy jednak nie miałam większego pojęcia o tym co robić i jak, ale polubiliśmy się.
Kilka miesięcy później wyprowadziłam się od rodziców i zamieszkałam z chłopakiem. Pierwsze studia, pizza po nocach, słodycze, wino, fastfoody... Najpierw wyglądałam trochę jak J.Lo. Niestety, niedługo potem jak ktoś, kto miał taki apetyt, że zjadł J.Lo i zagryzł ją Beyonce. Podejrzewam, że jeśli znalazłabym miejsce na Jay'a Z, z łóżka zdejmowaliby mnie już dźwigiem Emotikon devil
Dla Jaya miejsca nie było. Było za to miejsce na nienawiść do swojego ciała. W tamtym okresie na siłę starałam się ukryć nadwagę luźnymi ciuchami. Nie byłam gruba. Byłam jednak pulchną, zakompleksioną dziewczyną z aparatem na zębach i w okularach. Nie lubiłam siebie do tego stopnia, że nie kremowałam ciała balsamami. ponieważ sam dotyk rolujących się pod palcami fałdek doprowadzał mnie do płaczu i zajadania smutków czekoladą. Bo jak jestem już gruba, to bardziej gruba nie będę od tej jednej tabliczki, nie? Emotikon wink
4 lata temu w lipcu wróciłam na siłownię. Z tą samą przyjaciółką Emotikon smileTrafiłam w miejsce, które zaszczepiło we mnie PASJĘ - na sfd.pl do działu Ladies. Zainspirowana, rozpoczęłam pierwsze prawdziwe treningi siłowe. Nikt w klubie nie umiał pokazać mi jak wykonywać ćwiczenia z planu, który z forum podebrałam. Co robiłam? W domu na youtube studiowałam instrukcje robienia wiosłowania sztangą, przysiadu, martwych ciągów. Na sali stawiałam APARAT i KRĘCIŁAM siebie wykonującą ćwiczenia. I znów w domu siedziałam, porównywałam, analizowałam. Takim sposobem nauczyłam się podstawowych "liftów" tak dobrze, że potem, na kursie instruktora kulturystyki TO JA pokazywałam facetom jak wykonywać ćwiczenia. A jednego kolegę "zakosiłam" nawet wytrzymałością na treningu nóg - ja na koniec poszłam napić się wody, on, w połowie nagle zbladł Emotikon devil Prawda, Kacper Grażul Trener PersonalnyEmotikon grin Od tamtej pory faceci widzieli we mnie równego partnera treningowego.
Moje ciało zmieniało się. Początkowo chudłam błyskawicznie (mimo zaledwie 3 treningów w tygodniu!), jednak ciężko było dopatrzyć się mięśni. Po pierwszym cyklu "redukcyjnym" wciąż byłam kręglem, tylko ...mniejszym Emotikon wink Potem zaczęła się zabawa. Barki i plecy poszerzyły się, a biodra optycznie zrównały "z górą". Ze smutnego kręgla stałam się wesołą klepsydrą Emotikon smile W dodatku całkiem sprawną!
Nigdy nie byłam genetyczną chudziną, a na zmiany, które zaszły w sylwetce zapracowałam sama, sumiennie i rzetelnie i wiem, że swój obecny wygląd zawdzięczam MIĘŚNIOM i treningowi SIŁOWEMU, którego będę bronić jak lwica Emotikon smile ! Nie zbudujesz ciała na plankach, brzuszkach i zumbie, nie poprawisz jego kompozycji, ani proporcji sylwetki. Schudniesz, ale czy naprawdę wskazanie wagi jest dla Ciebie ważniejsze niż konsekwencje grawitacji? Emotikon grin
*Nie byłam pasztetem i żadna z Was nie powinna nigdy tak o sobie mówić! Nie jestem też ciachem. Oba określenia zostały użyte z przymrużeniem oka, bo miało być kulinarnie Emotikon smile Gdzieś "po drodze" zgubiłam praktycznie biust, ale za to w topie sportowym nagle znalazło się miejsce na telefon, klucze do mieszkania i mp3 (0,7 Żywiec Zdrój całe szczęście się nie zmieściło).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz