19.03.2015

O tym, czemu motywatory fitness... kłamią :)

O tym, czemu MOTYWATORY FITNESS KŁAMIĄ!



Jak wszyscy wiemy z lekcji biologii, ciało człowieka w 60-70% składa się z wody. W zależności od profilu hormonalnego, płci, wieku, trybu życia, jej zawartość w organizmie może się wahać (więcej wody trzymają kobiety, osoby przetrenowane i przemęczone, niewyspane, głodujące (!). Woda podskórna w sportach sylwetkowych jest na pewno nieproszonym gościem. Żeby mięśnie na zawodach wyglądały jak należy, na tydzień przed wyjściem na scenę, zawodnicy manipulują sodem i potasem i znaczną część tej wody usuwają, dodatkowo stosując diuretyki. Dopiero po odwodnieniu uzyskujemy efekt twardego, wyraźnego mięśnia. Ja pozbyłam się około 5 kg z samej wody podskórnej (foto w różowym stroju).
Warto jednak pamiętać, że jest to forma, którą jesteśmy w stanie utrzymać jedynie przez kilka godzin! Na zawodach dochodzi do tego oświetlenie, bronzer i oliwka, stąd mięsnie wyglądają na bardziej wyraziste.

Czemu zawodniczki na scenie wyglądają "męsko" na buziach? Z uwagi na limfę, a raczej jej brak. Wraz ze "spuszczeniem" wody z ciała, schodzi także woda podskórna i limfa z twarzy, skóra na niej "trzyma" się już wtedy tylko na kościach. Dlatego na foto po odwodnieniu mam rysy neandertalskiej wojowniczki Emotikon grin Foto w cudnym, niebieskim stroju z zeszlorocznej kolekcji Victoria's Secret xD to foto, kiedy wspomniane 5 kg masy wróciło Emotikon wink Robione w odstępie 3 dni w zeszłe wakacje.
Czemu motywatory kłamią? Zawodniczki w okresie formy robią sobie setki samo*ebek i sukcesywnie wrzucają na fanpejdże w okresie, kiedy robią masę (naturalna kolej rzeczy w rocznym cyklu treningowym) i nie wyglądają już tak profesjonalnie Emotikon wink Niewiele zawodniczek pokazuje swoje "prawdziwe" oblicze. Ja dopadłam zdjęć Andreia Brazier Physique Model - na scenie i po zawodach, na plaży. Pewnie dla niektórych wciąż będzie wyglądać jak chłop Emotikon wink Ja jednak widzę wysportowaną, apetyczną kobietę. Polecam także profil IFBB PRO Yeshaira Robles, która w okresie międzystartowym wstawia fotki swojej prawdziwej formy Emotikon smile A motywatorami się nie sugerujcie... To odwodnione, obrobione photoshopem ciała. Taki to sport iluzji Emotikon wink
PS. Mam magistra z Painta.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz