19.03.2015

O byciu FIT słów negatywnych kilka



O tym, czemu GARDZĘ BYCIEM FIT, jak być TRENDY W ALMIE i jak przeżyć do końca miesiąca za małe pieniądze.


Ja osobiście na słowo "fit" reaguję podobnie jak przedszkolak na słowo "fluoryzacja" Emotikon grin Fit jest np pulpet z kurczaka na parze. Szpara między udami jest fit. Świeżo wyciskany sok z owoców jest fit. Jogurt owocowy jest fit. Nowa, neonowa kolekcja Nike jest fit, a już w ogóle fit jest takie zdjęcie, gdzie super neonowe buty Nike Free układają się sznurówkami w serduszko. No, to dodatkowo jest jeszcze SUODKIE Emotikon colonthree
Ale najbardziej wścieka mnie, to że fit jest... głodzenie się. Niedojadanie. Niedożywianie się! Bo wcale nie jest fit najeść się do syta. Nie jest fit wziąć dokładkę jedzenia, które nam smakuje, a już w ogóle fit nie jest mięso. Chyba że bezpłciowy mintaj albo największy terrorysta smaku i zapachu - gotowany saute kurczak.
Prawie 4 lata temu, gdy byłam zakompleksioną KULKĄ z aparatem na zębach, zaczęłam trenować w jednym z olsztyńskich klubów FIT(ness Emotikon grin). Nauczona już zasad treningu siłowego, prawidłowego (!) odzywiania, siedziałam w damskiej szatni i jadłam posiłek potreningowy. Tuńczyk to był z ryżem (pamiętam, bo zapach był konkret). Minęły mnie dwie dziewczyny. Myśląc, że nie słyszę, jedna skomentowała: PATRZ, LEDWO ĆWICZYĆ SKOŃCZYŁA, A JUŻ WPIER&%la.
Co poczułam? WSTYD. Że jem. A dlaczego? Jadłam przecież duży, ale prawidłowo zbilansowany posiłek. Mimo to czułam się zawstydzona. I było mi przykro! Nie dajmy się zwariować! Jedzenie to jedna z największych przyjemności! Ja nie wstydzę się już jeść przy ludziach. LUBIĘ JEŚĆ. i Ty też się tego nie wstydź Emotikon wink
Jak już kupimy sobie piękny neonowy komplecik Nike i jesteśmy FIT, to dla równowagi zjedzmy wątróbkę Emotikon wink Mało trendy, ale poradzę:
Żeby wątróbka stała się bardziej trendy, kup ją w Almie, jak ja. Doprawisz ją od razu szczyptą prestiżu i chwały, a sama urośniesz o 10 cm, bo dostaniesz gratis reklamówkę Emotikon grin Cóż to był za dzień!

Wątróbka z jabłkami i cebulką na oleju kokosowym

Składniki:

- wątróbka wieprzowa
- olej kokosowy do smażenia
- jabłka
- cebulka szalotka (jak mało Ci prestiżu, ją też kup w Almie Emotikon wink )
- pieprz, majeranek.
Ja na oleju kokosowym duszę cebulę z jabłkami, a wątróbkę dodaję na koniec. U mnie musi być twarda jak podeszwa Emotikon wink
Czemu jemy wątróbkę?

Nie bez przyczyny drapieżniki najpierw rzucają się na ten organ swojej ofiary. Zawartość substancji odżywczych w organach jest 10 do 100 razy większa niż w ich zwykłych, mięsnych odpowiednikach! 100 g wątróbki wołowej ma o 20mg więcej witaminy C niż 100 g jabłka! Dla pań, planujących ciążę - kwas foliowy w bardzo dużej ilości.
A teraz obronię wątróbkę przed atakami, jakoby była źródłem toksyn. Owszem, jej funkcją jest ich neutralizacja. Nadmiar szkodliwych substancji, których ciało nie jest w stanie przefiltrować i usunąć, akumulowany jest nie w wątrobie, a w tłuszczu is systemie nerwowym! Natomiast secik witamin A,D,E,K, B12, a także miedź, żelazo i kwas foliowy, które wątróbka zawiera, pomagają ciału uzbroić się w narzędzia, dzięki którym toksyny są usuwane. O cholesterolu już było. Dodam, że wątróbka, to źródło pełnowartościowego białka. Dodatkowo taniego - więc fajnie wrzucić sobie w jadłospis na koniec miesiąca Emotikon wink
Aaaa żeby nie było, że te newsy biorę z du... Z NIE WIADOMYCH ŹRÓDEŁ Emotikon wink :
http://articles.mercola.com/…/2013/12/30/eating-organ-meats…
http://chriskresser.com/natures-most-potent-superfood

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz