19.03.2015

Coś na słodko Emotikon colonthree czyli krem waniliowy na 2 sposoby oraz dwa słowa o tym, PO CO KOBIECIE NOGI

Coś na słodko Emotikon colonthree czyli krem waniliowy na 2 sposoby oraz dwa słowa o tym, PO CO KOBIECIE NOGI Emotikon smile


Krem waniliowy na 2 wersje.

Wersja paleo:

- 3/4 szklanki mleka kokosowego
- mąka kukurydziana - ok. pół szklanki
- miód
- laska wanilii
- woda dla lepszej konsystencji

Wersja bez udziwnień:

- szklanka mleka
- niepełna filiżanka kaszy jaglanej (ja swoją zmieliłam w młynku do kawy na proszek, wtedy robi się szybciej)
- miód
- laska wanilii

Przygotowanie:

Mleko (kokosowe czy krowie) zagotowujemy. Do kokosowego można dodać wody, bo jest z natury gęstsze. Do ciepłego mleka dodajemy miód, wydrążoną laskę wanilii, stopniowo dodajemy mąkę kukurydzianą/kaszę jaglaną i mieszamy, podczas gdy masa nam gęstnieje. Miodu dodajemy wg uznania - na wersję kukurydzianą potrzeba go mniej, bo kukurydza jest z natury słodsza. Wersja jaglana ma gorzkawy posmak. Mojemu Testerowi...nie smakowała Emotikon grin Kukurydziana - owszem. Nada się na śniadanie albo posiłek potreningowy. Tak, mleko kokosowe jest tłuste. Tak, kasza jaglana ma węglowodany Emotikon devil Ale czy tłuszcz plus węglowodany to nie jest to, co najsmaczniejsze w życiu? Emotikon grin I w dodatku zdrowe Emotikon wink
PO CO KOBIECIE NOGI i skąd obsesja 55-ciu kilo?
Kiedy zaczęłam kilka lat temu swoją przygodę z ciężarami, ważyłam przy wzroście 165 cm około 63 kg. Jak każda dziewczyna uważałam, że po 60-tym kilogramie zaczyna się już prawdziwa tusza i że to wstyd o takiej wadze wspominać w towarzystwie. "Magiczne-eteryczne-kobiece" 55 kilo ostatni raz ważyłam w 6 klasie podstawówki Emotikon wink
Dziewczyny, masa waszego ciała to nie tylko tłuszcz! Mamy różną grubość, długość, gęstość kości. Mamy różnie, naturalnie, umięśnione ciała. Trzymamy, w zależności od profilu hormonalnego, różną ilość wody podskórnej. Ba, mamy nawet różny typ, grubość i ilość włosów! Może to zabawne, ale włosy...też ważą Emotikon wink Takie subtelne różnice wpływają na to, ile ważymy.
Drugie zdjęcie zostało zrobione w te wakacje. Aktualnie moja waga to...65-66 kg. Buzia, pardon, zwróćcie też uwagę na...biust - myślę, że to najlepiej obrazuje ilość tłuszczu, którą na sobie noszę teraz, a jaką nosiłam kiedyś. Mięśnie ważą! Nie wstydźcie się swojej wagi!
NOGI SĄ OD CHODZENIA DROGIE PANIE!
Nie po to mam nogi, żeby facet musiał mnie nosić na rękach. Chodzić mogę sama!! I Was też do tego zachęcam Emotikon wink A na potrzeby wpisu zrobiłam małą sondę uliczną.
Okazuje się, że 9/10 facetów w wieku reprodukcyjnym woli móc kobietę obejść Emotikon grin oraz objąć, niż podnieść. I nie dlatego, że faceci to lenie Emotikon wink a dlatego, że najzwyczajniej w świecie waga kobiety ich najmniej interesuje. No, chyba że jest to waga biustu Emotikon devil

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz