19.03.2015

ANABOLICZNY BURAK, czyli jak poderwać laskę na obwód bicepsa (opcja dla leniwych) Emotikon grin i tanie rozwiązanie na przyprawianie. I przechowywanie

ANABOLICZNY BURAK, czyli jak poderwać laskę na obwód bicepsa (opcja dla leniwych) Emotikon grin i tanie rozwiązanie na przyprawianie. I przechowywanie Emotikon grin


Burak to średnio lubiane i mało modne warzywo. Upierdliwe do obrania, długo się gotuje i w ogóle to jakoś tak się z przedszkolem kojarzy. Ale burak to przyszłość suplementacji, gdyż, wraz z melonem, należy do naturalnych boosterów tlenku azotu. Czemu NO2 jest sprzymierzeńcem facetów dbających o muskulaturę? Tlenek azotu zapobiega twardnieniu ścian naczyń krwionośnych wraz z wiekiem, a poza tym - rozluźnia te ściany dzięki czemu przez naczynia krew płynie efektywniej i szybciej. Podczas treningu produkty uboczne przemian zachodzących w mięśniach sprawiają, że zatrzymują one wodę, więc lepszy przepływ krwi -> więcej wody w komórkach mięśniowych -> większa "pompa" potreningowa. Większa pompa -> wywieranie naporu na błony komórek tkanki mięśniowej -> w ostatecznym, bardzo ostatecznym rozrachunku wzrost syntezy białek mięśniowych.
Co daje pompa? Ano, większy obwód "bułki" Emotikon grin Idealne rozwiązanie dla panów przed piątkową imprezą - sok z buraków, pompowanie bicka na pako, i od razu jazda na clubbing! Dla pogłębienia efektu, opcja dla hardkorowców/hipsterów - można założyć sweter, to dodatkowe milimetry w obwodzie, a panna może być Twoja!
Panie, z kolei, mogą przed randką spompować...pupę Emotikon wink Prawda, Aga? Emotikon wink

Placki z buraków z makrelą wędzoną (tanie danie!)
Paleo :)

- ugotowane buraki (ok. 5 średniej wielkości)
- mąka (ja miałam mąkę kasztanową, ale można dać jaką się ma) ok. 5 łyżek
- 1 duże jajko
- przyprawy - majeranek, pieprz, sól, dobrze gra chilli w płatkach
Buraki ścieramy na tarce, składniki mieszamy, smażymy placki z dwóch stron. Ja do posiłku miałam makrelę i takie mi oto wyszło wędzone caprese Emotikon devil

JAK OSZCZĘDZAĆ?

Dziś o tym, jak oszczędzić na przyprawach. Kupować na wagę Emotikon wink To zwykle mieszanki przypraw bez dodatku cukru czy glutaminianu sodu. Ja kupiłam około 5 różnych rodzajów masali, płatków chilli, trawę cytrynową, sumaka Emotikon devil Nowe smaki! Jak przechowywać takie przyprawy, żeby nie traciły aromatu? Na przykład w szklanych słoiczkach. Ja u "chińczyka" znalazłam słoiczki za 1,19 zł! Podobne do nabycia w Ikea, i też pewnie robione w Chinach (http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40064702/), a dużo droższe. Jakościowo wcale nie lepsze Emotikon wink Mają może trochę fajniejsze wieczka. Ale przepłacać nie trzeba.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz